Inloggen

Artikel toegevoegd aan winkelwagen

Waarom kan ik geen prijzen zien?


Alleen wanneer u een account heeft kunt u onze verkoopprijzen zien. Patisserie Unique is een business-to-business verkooporganisatie en daarom zijn de verkoopprijzen alleen zichtbaar wanneer u zich als bedrijf registreert. Na het registreren en onze verificatie kunt u inloggen en bestellen.

Chocolade kersentaart

Verpakking: 1 taart / 12 punten
Artikelnummer: 8109405

Downloads

Overige informatie

Drie donkere chocolade biscuitlagen welke zijn gevuld en bedekt met een cacaoroom, een heerlijke chocolademousse met kersen in een kersen roommousse, gelardeerd met stukjes donkere chocolade, versierd met chocoladeschaafsel en witte chocolade, voorgesneden in 12 porties. Een genot op de gebakschotel en een feest in de mond.

Gewicht 1860 gram per taart => 155 gram per punt
Afmeting: Ø 24 cm - In 12 punten gesneden.
Na ontdooien - 3 dagen gekoeld houdbaar.

Het klassieke concept van koffietijd neemt in belang af, vooral onder de jongere generatie. Betekent dit dat de goede oude taart al snel tot het verleden zal behoren?
Natuurlijk niet! Maar hij zal zichzelf opnieuw moeten uitvinden en zich aanpassen aan de levensstijl van een nieuwe generatie.

Het is een levenshouding die niet gemakkelijk tot een gemeenschappelijke noemer kan worden herleid. Een succesvolle carrière is er onderdeel van, net als vrienden en veel vrije tijd. Authenticiteit ook, evenals de wens om iets nieuws te ontdekken. Iedereen bekijkt zijn leven vanuit een zeer individueel standpunt en probeert zijn eigen balans te vinden. En eten in het bijzonder is een uitdrukking van individualiteit.

De millennia generatie werd geboren tussen 1982 en 1996. Deze jonge mensen zijn nog maar net begonnen aan hun carrière, velen beginnen families. Een moderne generatie, met moderne dieetwensen. Een generatie die wordt gekenmerkt door een hoog niveau van flexibiliteit.

Millennials zijn al verantwoordelijk voor 15 tot 20% van de particuliere huishoudens.
Hun koopkracht neemt gestaag toe, en dat is merkbaar in de voedingsindustrie.
53% van de millennials zegt immers dat ze het liefst uit eten gaan.

Dus hoe ziet de perfecte taart voor deze generatie eruit? => CASUAL!