Inloggen

Artikel toegevoegd aan winkelwagen

CASUAL CAKES

06-12-2018
Het klassieke concept van koffietijd neemt in belang af, vooral onder de jongere generatie.
Betekent dit dat de goede oude taart al snel tot het verleden zal behoren? 
Natuurlijk niet!
Maar hij zal zichzelf opnieuw moeten uitvinden en zich aanpassen aan de levensstijl van een nieuwe generatie.


Het is een levenshouding die niet gemakkelijk tot een gemeenschappelijke noemer kan worden herleid. Een succesvolle carrière is er onderdeel van, net als vrienden en veel vrije tijd. Authenticiteit ook, evenals de wens om iets nieuws te ontdekken. Iedereen bekijkt zijn leven vanuit een zeer individueel standpunt en probeert zijn eigen balans te vinden.
En eten in het bijzonder is een uitdrukking van individualiteit.


De millennia generatie werd geboren tussen 1982 en 1996. Deze jonge mensen zijn nog maar net begonnen aan hun carrière, velen beginnen families. Een moderne generatie, met moderne dieetwensen. Een generatie die wordt gekenmerkt door een hoog niveau van flexibiliteit.

Millennials zijn al verantwoordelijk voor 15 tot 20% van de particuliere huishoudens. 
Hun koopkracht neemt gestaag toe, en dat is merkbaar in de voedingsindustrie. 
53% van de millennials zegt immers dat ze het liefst uit eten gaan.